< <

<

Bölüm I:

"Naber" dedi.
"İyiyim" dedim buz gibi bir sesle.
"İş nasıl" dedi.
"İyi Allaha şükür" dedim buz gibi bir sesle yine ve döndüm arkama yürüdüm uçarcasına.Ordan ondan uzaklaşmak ve onun olmadığı bir hayata kavuşmak ümidi uçuşurken yüreğimde.

Bölüm II:

"Naber" dedi.
"İyiyim" dedim
"Sözlendim" dedi.
"Ya verdiğim mektup" dedim.
"Cevap yazamadım" dedi.
"on senedir bekliyorum" dedim.
"öyle" dedi.
"sen bir kazmasın" dedim
...
"susma hep sustun" dedim.
...
"sen hayatımda gördüğüm en ahmak insansın sevdiğini de sevmediğini de söylemekten acizsin" dedim
...
"hala susuyorsun konuşsana be adam" dedim.
...
"Allahım aklımı koru"
...
"Sen gibi etkisiz tepkisiz birini sevdiğim için yıllarca pişman olmasamda olmasaydı keşke böyle" dedim.
...
"doğru ya keşke demeyecektim" dedim.
...
"hiç mi sevmedin yalan mıydı" dedim.
...
"Susma" dedim
Sustu.Konuşmadı hiç.Yıllarca yaptığı gibi.Ve yıllarca cevabını beklediğim soruların cevabını rüyamda bile alamadım...



Canım sese mi geldin

Kadem basa mı geldin

Sağ olsam gelmez idin,

Öldüm yasa mı geldin


/p>
betüş yazdı@ <6/30/2006 01:49:00 AM/a>
< < < <