< <

<

Az kaldı...Çok az...Bakalım bu sefer neler yapacağım.Allahım burnum boktan çıkacak mı yoksa debelendikçe daha mı çok batacağım.Ama bu sefer çıkacak galiba.İnanıyorum.
Dün akşam Kadriyle benzerlik çalıştık.Ben tek başına çalışırken çok oyalanıyorum diye rica ettim sağolsun kırmadı çalıştırdı beni.1 e doğru uyudum.Rüyamda Özlem beni arıyordu.Telefondan sesi çok uzaktan geliyormuş gibi silikti.Zor anlıyordum söylediklerini.Dedi ki "Betül elindeki testleri gördüm çöz onları kesin kazanacaksın" dedim ki sen nerden biliyorsun benim mor kitabı çözdüğümü.Cevap vermedi.Sonra evini aradım telesekreter çıktı ailedeki herkes telesekreterden konuştu bi o konuşmadı.Tekrar ulaşamadım.İlginç bir rüya ama.Özlem benim liseden arkadaşım ve Ramazandan beri görmüyorum.Bende numarasıda yok.Ayrıca Boğaziçinde.Özlem bana el mi verdi acaba.Hadi bakalım....
/p>
betüş yazdı@ <6/29/2006 12:43:00 AM/a>
< < < <