< <

<

Dün akşam kardeşim dedi ki ablacığım ders çalışacak mısın? Dedim evet.Neden? Dedi ki birlikte film seyredelim diyecektim.Biz c.tesi günü gidiyoruz ya.Düşündüm kardeşimi kırmayayım.Neyse Narnia günlüklerini kaçıncı kez olduğunu bilmiyorum ama seyrettik.Orda bir Lucy var.Çok güzel bir insan yavrusu gerçektende.O kadar tatlı ki.Tüm film boyunca sadece onu izledim.Öyle bir kızım olsun istiyorum.Olur mu ki?Olsun ya.Çok güzel bir kız.Neyse daha önce izlemiştim filmi ama bu seferkinde hatırladımki bende Lucy nin yaşlarındayken duvarların arkasında başka odalar hazineler olduğuna inanırdım.Belki de okuduğum masal kitaplarından çok fazla etkilenmiştim bilmiyorum.O yüzden çok sevmiş olabilirim kızı.Kendime benzettim belki bilemiyorum.Ama Lucy çok güzeldi ya.Öyle bir kızım olsa süper olur...






/p>
betüş yazdı@ <6/09/2006 12:43:00 AM/a>
< < < <