< <

<

Kızlar Altınkum Plajına gidecekler bu hafta.Ben de yazın ilk plaj eğlencesini böylece kaçırmış olacağım.Biliyorumki bu arkadaşlardan bir kaçı mutlaka bu yazıyı görecekler.Sayenizde kendimi annesiyle babası gezmeye gittiği için evde ağlayan çocuk gibi hissediyorum.Adi karılar.2 hafta sabredemediniz demi.Neyse...Düşünüyorum da.Ben ne kararlı biriymişim yahu.Gözlerim yaşardı.Dershaneyi eğlenceye tercih ettim.Aman Allahım noluyor bana.Geometriyi plaja tercih ettim.İçim kan ağlıyor ama.Olsun napalım.Sınavıma çok az kaldı.Tek tesellim sınavdan sonra vicdanım rahat bir şekilde takılmak kız kurusu ekibine.Bu aralar tam mesai yapıyor vicdanım.Kaçamıyorum kendisinden kaytaramıyorum bir türlü...Gelsin artık şu sınav.Arkadaşlarımı özledim ben ya...

/p>
betüş yazdı@ <6/27/2006 04:46:00 AM/a>
< < < <