< <

<

Mayıs da bitiyor.Ne çabuk geçiyor böyle zaman.Birazcık edebiyat yapmaya meraklı herkesin bahsetmiş olduğu konu bu zaman...Gerçekten de çok hızlı koşuyor.Yetişemiyorum.Sanırım yaşlanıyorum her seferinde daha çok açılıyor aramız.Düşündüğümde ne kadar da yakın o kilisenin kapısındaki buruk kalbim ve soğuk ellerimle soğuk bir kalple yanımda duran son sevdiğim...Çoktan bitmiş ya da zorla bitirilmiş olan sevgim.Veya ilk aşkım.En masum olan.En sevdiğim adam.En sevdiğim insan.Bir sürü anlamı olan ama bunların hiçbirini bilmeyen.Belki de farkında bile olmamış olan.Bir ellerin parmaklarını geçmeyecek aşklarım.Ne kadar da yakın ve ne kadar da geride kalmış öyle.Kalbim pas tuttu sanki.Yaşlandım galiba.Artık hiçbiri yok...Varlığından bile şüpheliyim geride kalanların.Sanki şizofrenmişimde aslında hiç varolmamışlar.Sonra iyileşmişim birden.İstememiştim aslında iyileşmek.Fuzuli nin dediği gibi hayat "Aşk derdiyle hoşem elçek ilacımdan tabip kılma derman kim helakım zehri dermanındadır." Çoktan iyileştim.İstemeden.Tedaviyi reddeden bir hasta bile olamadım.Ne de sevdiği insan tarafından sevilen ebediyen.Herneyse.

Sanat kaygısına düştüm beceriksiz ellerim.Şu işleri bitirebilsem de izin alabilsem.Geometri çalışmam lazım.Geometri full eksik nerdeyse.Matematik değil fazla Türkçe de çok eksik değil.Bakalım mutlu son olacak mı bu sefer? İçimden bir ses belki diyor.Belki...


/p>
betüş yazdı@ <5/30/2006 05:53:00 AM/a>
< < < <