< <

<

Renk ' siz ' im

İçimden bol imla hatası yapmak geçiyor. Ki yi yerli yerinde kullanmamak, da yı da yanlış kullanmak.Sonra noktadan sonra büyük harfle başlamamak.Bir sürü renk serpiştirmek çalışma masama sonra yarısı resim olan yarısı da bende bulunmayan gri renkli sunta dolaba.Ama çok renksizim.Koyacak renk bulamıyorum ne acı değil mi hem de en sevdiğim renk mavi.Turkuaz mavisi gibi.Onu yerleştiremiyorum dolaba.Hayal gücüm zayıfladı gerçekçilik akımına olan u dönüşümden sanırım cadılara inanmayışım.Aslında onlar daha şiirsel.Hayal gücümü köreltiyor bu bilimsel gerçeklik, illet oluyorum.Ben yeşil penceremde gelecekte evlenme hayallerini kurduğum ilk aşkımı beklemek istiyorum.Ama ilk aşkım yeşil pencereli evi de alıp kendisiyle birlikte başka bir sevgiliye gitti.Kalpsiz adam.Ne kadar da çok sevmiştim halbuseki.Neyse nerde kalmıştık.Sanırım ben çok korkuyorum.Elimde hiçbir hayalimin kalmamasından daha da acısı sadece gerçekleşmemiş hayallerimin kalmasından ve hiç gerçekleştiremeyeceğim...

/p>
betüş yazdı@ <5/24/2006 06:24:00 AM/a>
< < < <